Tilaa

  • Kenelle verkkokauppa on tarkoitettu?
    • Sivusto on tarkoitettu sekä yksityisille että yritysmarkkinoille. Verkkosivusto on kaikkien saatavilla.
  • Miten voin tehdä online -tilauksen?
    • Tilaa kolmessa vaiheessa.
      1. Laita tuote ostoskoriin.
      2. Anna tietosi (tarkista tilauksesi).
      3. Tarkista tilauksesi.
  • Voinko tehdä tilauksen sekä yrityksille että yksityishenkilöille?
    • Kyllä, se on mahdollista. Sivusto on tarkoitettu sekä yksityisille että liike -elämän markkinoille.
  • Sisältääkö näytetyt hinnat ALV: n?
    • Kaikki näytetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron ja eivät sisällä toimituskuluja.
  • Sisältääkö tilaukseni useita laatikoita?
    • Tilauksesi voi koostua useista laatikoista. Löydät tämän tuotteen ominaisuuksista.
  • Mitkä ovat toimituskulut per kohde?
    • Kaikki tiedot toimitusmaksuista löytyvät tältä sivulta .
  • Voinko toimittaa tilaukseni muualle?
    • Voit valita toimitusosoitteen kassalla. Tämä voi myös olla eri toimitusosoite kuin laskutusosoite. Kun tilaus on tehty ja maksettu, osoitetta ei voi enää muuttaa.
  • Voinko toimittaa tilaukseni toiseen osoitteeseen?
    • Oletko antanut väärän osoitteen? Kun tilaus on tehty, osoitetta ei voi enää muuttaa. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä operaattoriin tuolloin nähdäksesi, mikä on vielä mahdollista.
  • Mikä on online -tilauksen vähimmäismäärä?
    • Alankomaat, Belgia ja Saksa voivat tilata alkaen 29,- €. Muissa maissa on mahdollista tilata alkaen 29,- €.
  • Miten voin seurata online -tilaustani?
    • Heti kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet tilauksen, saat Track & amp; Jäljityslinkki DPD: ltä. Heti kun DPD on vastaanottanut tilauksen, se skannataan ja voit seurata pakettiasi. Kiinnittää huomiota! Seurantalinkki toimii vain myöhemmin päivällä/illalla, jos seurantalinkki ei toimi, tarkista myöhemmin myöhemmin päivällä.
  • Tein online -tilauksen, mutta en saanut laskua/vahvistusta.
    • Lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen info@royalchristmas.nl , jossa ilmoitetaan selvästi nimesi ja toimitusosoitteesi, PDF-lasku lähetetään sinulle. . Varmista, että määrität nimen + toimitusosoitteen tilauksesi yhteydessä! Näin voimme etsiä nopeasti PDF -laskusi.
  • Voinko silti muuttaa jo tekemääni tilausta?
    • Kun tilaus on tehty ja maksettu, sitä ei valitettavasti voi enää muuttaa. Sinun on sitten noudatettava palautusmenettelyämme.
  • Käytä alennuskoodia verkkokaupassa
    • Lähetä meille tilattavat tuotteet sähköpostitse. Tarjoamme sinulle tilauskohteiden perusteella alennuskoodin, jota voit käyttää verkkokaupassamme.
  • Voinko ottaa askeleen taaksepäin verkkokaupassa?
    • Selaimesi saattaa antaa virheilmoituksen. Sulje selain kokonaan ja aloita tilaus uudelleen. Pahoittelemme häiriötä.
  • Mitä tietoja minun pitäisi antaa, kun minulla on kysyttävää tilauksesta?
    • Ilmoita aina laskun numero. Laskun numero alkaa numerolla 2024-xxxx-xx. Mitä enemmän tietoja saamme sinulta, sitä nopeammin voimme palvella.
  • Voinko myös siirtää rahat ja jos niin mihin pankkiin?
    • Voit myös valita pankkisiirron laskulla, joka voidaan tehdä Rabobankiin tai Alankomaiden ING -pankkiin. Saksassa asuville asiakkaille on mahdollista siirtää Deer -pankkiin Leerissä. Ison -Britannian asiakkaat voivat siirtää puntina valuuttatilillemme punnina ING -pankin Alankomaissa. Katso sivunsiirto/lasku.
  • Onko mahdollista maksaa toimituksen jälkeen?
    • Kaikki tilaukset on maksettava suoraan verkossa. Laitoksille, kouluille ja valtion virastoille on mahdollista tilata etukäteen, lasku on maksettava toimituksen jälkeen.
  • Saanko vahvistuksen online -tilauksen jälkeen?
    • Kyllä, tilauksen tekemisen jälkeen saat automaattisesti vahvistuksen tilauksesi käsittelystä. Saat myös tilausvahvistuksen sähköpostitse, jossa on yleiskatsaus tilauksestasi PDF-muodossa. Tämä on myös laskusi.

 

Toimitusaika + toimitus/nouto

 

  • Mitkä ovat toimituskulut?
  • Mikä on tilaukseni toimitusaika?
  • Mikä on tilaukseni toimitusaika, jos se lähetetään lavan mukana?
  • Mitä tilaukselleni tapahtuu, jos kaipaan jakelijaa?
    • Pidä silmällä seurantalinkkiäsi nähdäksesi milloin paketti tarjotaan uudelleen tai voitko noutaa sen DPD-varastosta tai DPD-noutopaketista.
  • Voinko toimittaa tilaukseni noutopisteeseen?
    • Ei, tämä ei ole mahdollista.
  • Voinko toimittaa tilaukseni myös illalla?
    • Ei, DPD: llä ei ole vaihtoehtoa tähän.
  • Voinko valita toimituspäivän?
    • Ei, heti kun olemme vastaanottaneet tilauksen, se lähetetään sinulle mahdollisimman pian.
  • Mikä operaattori toimittaa paketin?
    • DPD toimittaa paketit. Jos tilaus on suurempi, DHL toimittaa sen kuormalavalla.
  • Voiko toimitus toimittaa eri osoitteeseen kuin laskutusosoite?
    • Voit valita toimitusosoitteen kassalla. On mahdollista poiketa laskutusosoitteesta.
    • Kun tilaus on tehty ja maksettu, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa. Mitä tapahtuu, jos tilaan tuotteita, joilla on eri toimitusajat?
    • Otamme sinuun yhteyttä. Voit sitten vastaanottaa tilauksesi osittain tai kerralla.
  • Onko tilaukseni mahdollista toimittaa myös Euroopan ulkopuolelle?
    • Voimme lähettää paketteja ja kuormalavoja vain Euroopan sisällä.
  • Voinko noutaa tilaukseni itse tai kuriirin välityksellä?
    • Tämä on mahdollista neuvottelemalla. Pyydämme sinua lähettämään tämän kysymyksen sähköpostitse osoitteeseen info@royalchristmas.nl .
  • Kuinka kauan lähetys kestää?
    • Tämä riippuu tilausajasta ja siitä, minne tilauksesi on vietävä. Verkkokaupassa ilmoitetaan maittain, kuinka kauan toimitus kestää suunnilleen ja mitkä ovat kustannukset. Katso myös linkki: Toimituskulut Huomaa, että lähetetään normaali keinotekoinen joulukuusi tai jättiläinen puu lavalta. Ei toimitusta viikonloppuisin. Lavatoimituksissa on otettava huomioon 2 ylimääräistä työpäivää.
  • Jos paketti on toimitettu eikä kukaan ole kotona?
  • Tilasin puun, mutta kun se saapui, se osoittautui erilaiseksi.
    • Jos käy ilmi, että olet saanut virheestämme väärän keinotekoisen joulukuusen, varmistamme, että keinotekoinen joulukuusi kerätään ja että oikea lähetetään sinulle. Me vastaamme sitten kaikista kustannuksista.

 

Vaihto ja palautus

 

  • Olen saanut rikkoutuneen ja/tai puutteellisen tuotteen. Miten tämä ratkaistaan?
    • Lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen info@royalchristmas.nl ja selitä ongelma. Ilmoita myös selvästi tilausnumerosi, joka alkaa vuodesta 2024-xxxx-xx. Yritämme ratkaista ongelman mahdollisimman pian. Kerro selvästi, mitä osaa se koskee. Tarvittaessa voit lisätä sähköpostiviestiin valokuvan tämän selventämiseksi. Jos se koskee sivukonttoria tai sivuliikkeitä, ilmoita selvästi, mitä sivuliikettä tai sivuliikkeitä se koskee. Kaikilla oksilla on oma väri tai kirjain.
  • Tilasin tuotteen, mutta saapuessani se osoittautui erilaiseksi kuin luulin tilaavani.
    • Lähetä sähköposti osoitteeseen info@royalchristmas.nl ja selitä ongelma.
    • Ilmoita myös selvästi tilausnumerosi, joka alkaa vuodesta 2024-xxxx-xx. Ja lisää kuva vastaanotetusta laatikosta, jotta voimme nähdä tuotteen numeron. Jos käy ilmi, että olet saanut väärän tuotteen, varmistamme, että saat oikean tuotteen.
  • Mitkä ovat tilaukseni palautuskustannukset?
    • Asiakas on vastuussa tilauksen palauttamisesta, joten hän voi vapaasti valita, minkä operaattorin kanssa tämä tehdään. Kustannukset vaihtelevat operaattorin mukaan. Tilaukseni koostuu useista laatikoista. Miten voin palauttaa tämän?
    • Sinun on noudatettava palautusmenettelyä ja palautettava sitten kaikki laatikot.
  • Onko tuotteeni mahdollista vaihtaa?
    • Voit vaihtaa tuotteen palauttamalla tuotteen (katso palautusmenettely) ja tilata ja maksaa toinen tuote. Palautuskulut ovat omalla tililläsi.
  • Onko totta, että palautusaika on 14 päivää?
    • Sinulla on oikeus peruuttaa ja palauttaa tilaus 14 arkipäivän palautusajan kuluessa.
  • Onko asiakkaan maksettava palautuskulut itse?
    • Asiakas on vastuussa tuotteen palauttamisesta ja vastaa siksi myös sen kustannuksista.
  • Onko totta, että kokeilujakso on 14 päivää?
    • Kyllä, se on oikein. Voit laillisesti palauttaa Internet -tilauksen 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.
  • Mikä on peruuttamisoikeuteni?
    • Asiakas voi purkaa tuotteen ostamista koskevan sopimuksen vähintään 14 päivän harkinta -aikana ilman perusteluja. Voinko palauttaa myös tilaukseni?
    • Yritysostojen palauttaminen ei ole mahdollista. Yrityksillä ei ole peruuttamisoikeutta. Tätä säännellään eurooppalailla. Olen vahingossa kieltäytynyt tilaukseni laatikosta A (tai B). Mitä nyt?
    • Jos olet vahingossa kieltäytynyt laatikosta, lähetä sähköpostia suoraan osoitteeseen info@royalchristmas.nl ja ilmoita sähköpostissa, minkä laatikon tai laatikot saivat vastaan, kirjaimet on painettu isoina laatikon sivulle.
  • Kuinka kauan kestää, ennen kuin saan kokonaissumman takaisin tilille?
      • Palautamme rahasi mahdollisimman pian. Viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on palautettu meille ja palautuksesi on käsitelty.

 

Takuu

 

  • Mikä on tuotteeni takuu?
    • Emme voi taata valaistusta. Loppujen lopuksi se on myös toiminut 3 kuukautta. Jos valaistus ei toimi kunnolla keinotekoisen joulukuusen saapuessa, saat tietysti uuden. Jos kyseessä on jälkimmäinen, ota meihin välittömästi yhteyttä. Pyrimme aina ratkaisemaan sen asiakkaillemme parhaalla mahdollisella tavalla.
  • Tilaukseni on viallinen. Mitä voin tehdä?
    • Lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen info@royalchristmas.nl ja ilmoita tilausnumerosi, joka alkaa vuodesta 2024-xxxx-xx. Sitten etsimme ratkaisua sinulle.
    • Ehto on, että tuote on ostettu suoraan Royal Christmasilta.
  • Tilasin puun, mutta kolmen kuukauden kuluttua valaistus ei enää toimi. Onko minulla takuu tälle?
    • Emme voi taata valaistusta. Loppujen lopuksi se on myös toiminut 3 kuukautta. Jos valaistus ei toimi kunnolla keinotekoisen joulukuusen saapuessa, saat tietysti uuden. Jos kyseessä on jälkimmäinen, ota meihin välittömästi yhteyttä. Pyrimme aina ratkaisemaan sen mahdollisimman hyvin asiakkaillemme.
  • Onko Fairybell - Flagpole Trees -takuu voimassa?
    • Kyllä, sinulla on 3 vuoden takuu ja huoltopalvelu. Jos sinulla on ongelmia Fairybell - lipputangon valaistuksen kanssa, voit ottaa yhteyttä itse Fairybelliin. Voit ratkaista ongelmasi Fairybell - lipputangon valaistuksessa tällä palvelusivulla: https://hemsson.typeform.com/to/PfffA6

 

Yritys

 

  • Oma brändi Royal Christmas for Europe
  • Voinko tilata laskulla yritysasiakkaana?
    • Jos haluat saada laskun, voit lähettää tilauksesi ja asiakastietosi sähköpostitse osoitteeseen info@royalchristmas.nl . Saat laskun, jonka voit maksaa pankkisiirrolla. Heti kun maksu on vastaanotettu ja käsitelty, tilaus lähetetään.
  • Minulla on alv -numero. Olenko vapautettu arvonlisäverosta?
    • Alankomaiden ulkopuolisissa maissa on mahdollista syöttää voimassa oleva alv -numero, jolloin sinun ei tarvitse maksaa arvonlisäveroa. Verkkokauppamme on linkitetty VIES: n (Euroopan komissio) verkkosivustoon, jotta voidaan tarkistaa syötetyn ALV -numeron oikeellisuus.
  • Mihin voin syöttää alv -numeroni?
    • Kun täytät tilauksesi asiakastiedot, ALV -numero voidaan syöttää ALV -numero -kenttään. Kun olet suorittanut sen, sen voimassaolo tarkistetaan VIES: ssä (Euroopan komissio).

 

Maksa

 

  • Mistä maksutavoista voin valita?
    • Luottokortit (Mastercard, Visa / V-Pay / Carte Bleue ja American Express)
    • Siirto laskun perusteella
    • maksa iDEAL
    • PayPal (ILMOITUS! Verkkokaupassamme on mahdollista maksaa PayPalilla maksimitilaussummaan 950 € sis. ARVONLISÄVERO.)
    • Giropay
    • Apple Pay
    • Bancontact / herra Cash
    • Sofortuberweisung
    • Luotettavasti
    • Verkkolasku
    • PIN -koodi (joulukauppa Winschotenissa)
  • Voinko maksaa myös muussa valuutassa kuin eurossa?
    • Tällä hetkellä on mahdollista maksaa vain euroina.
  • Suojattu maksu - SSL -salaus
    • Koko verkkokauppamme on suojattu SSL -salauksella. Kaikki tiedot, mukaan lukien asiakastiedot/tilaustiedot, lähetetään salattuina. Sinun ei tarvitse huolehtia asiakkaan + tilaustietojen yksityisyydestä/turvallisuudesta. Katso myös lukko selaimen osoiterivin yläosassa.
  • Onko mahdollista maksaa jälkikäteen?
    • Ei, tilaus on maksettava kokonaisuudessaan ennen kuin mitään lähetetään. Sisältääkö näytetyt hinnat ALV: n?
    • Verkkosivustomme hinnat sisältävät arvonlisäveron.
  • Kuinka kauan kestää, ennen kuin saan maksuni?
    • Verkkotilausten maksu tulee välittömästi tilillemme ja valmistellaan välittömästi lähetystä varten (edellyttäen, että tuotteet ovat varastossa). Olen kadottanut laskuni. Voinko saada kopion tästä?
    • Tietenkin lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen info@royalchristmas.nl ja ilmoita selvästi kaikki asiakkaan tiedot, joilla teit tilauksesi.
  • Voinko maksaa myös osissa?
    • Kohteista ei voi maksaa osissa.
  • Minulla on vielä jäljellä maksettava summa. Miten voin tehdä tämän?
    • Ota yhteyttä osoitteeseen info@royalchristmas.nl , voimme tehdä maksupyynnön puolestasi ja sitten voi maksaa tämän.
  • Mitä maksuvaihtoehtoja sivustolla tarjotaan?
    • Käytettävissä ovat seuraavat maksuvaihtoehdot: Luottokortti (Mastercard, Visa ja American Express) Siirto laskulla, iDEAL -maksu, PayPal, Giropay, Apple Pay, Mr. Cash Belgialle, Sofortuberweisung Saksalle, Trustly Skandinavialle maat/jäsenpankit. Katso siirrot.

 

Asiakkaiden arviot

 

 

Tuotteet

 

  • Mistä voin ostaa Royal Christmas -tuotteen?
    • Verkossa verkkokaupassa ja jos se on avoinna joulukaupassamme Winschotenissa.
  • Miksi ostaa keinotekoinen joulukuusi? 5 syytä!
    • Ei voida erottaa todellisesta.
    • Keinotekoinen joulukuusi kestää koko elämän. Se on kestävä idea.
    • Sinun ei tarvitse lähteä kotoa keinotekoisen joulukuusen takia. Verkkokaupasta tilaaminen on nopeaa ja helppoa verkkokaupassamme.
    • Saranarakenteisella/taittojärjestelmällä varustettu keinotekoinen joulukuusi voidaan asentaa hetkessä. Valitsetko keinotekoisen joulukuusen, jossa on jo LED -valot? Sitten olet valmis vielä nopeammin ja voit aloittaa sisustamisen.
    • Kaljuja paikkoja? Neulan menetys? Pistäviä neuloja? Ei keinotekoisen joulukuusen kanssa!
  • Onko kaikkia verkossa lueteltuja tuotteita varastossa?
    • Kaikki verkossa olevat tuotteet ovat varastossa. Ellei toisin mainita, esim. "Saatavilla 1 syyskuusta 2024". Katso taaksepäin ja katso, voitko tilata tuotteen .
  • Voinko käyttää artikkeleita myös kodin ulkopuolella?
    • Keinotekoista joulukuusta on mahdollista käyttää ulkona ilman valaistusta.
    • Keinotekoiset joulukuuset on tarkoitettu pääasiassa sisäkäyttöön. Niitä voidaan kuitenkin käyttää ulkona, mutta niiden käyttöikä lyhenee. Tämä koskee myös seppeleitämme ja seppeleitämme .
  • Onko mahdollista tilata tyhjä säilytyslaatikko?
    • Kyllä, saat ylellisen säilytyslaatikon, jonka mitat ovat 120 x 40 x 40 cm.
    • Voit lähettää pyynnön sähköpostitse osoitteeseen; info@royalchristmas.nl
  • Onko tilaamani tuote useissa laatikoissa?
    • On mahdollista, että tuotteesi koostuu koosta riippuen useista laatikoista. Löydät tämän valitsemasi tuotteen tuoteominaisuuksista.
  • Tuleeko kaikki puut kuninkaalliseen joululaatikkoon?
    • Kyllä, kaikki keinotekoiset joulukuuset toimitetaan yhdessä tai useammassa Royal Christmas -tuotemerkin Royal Christmas -rasiassa.
  • Sisältääkö kaikki lipputangon puut mastoa?
    • Kolmen ja neljän metrin lipputankoihin kuuluu lasikuitumastot ja metalliset maapiikit. 6, 8 ja 10 metrin lipputangon puomit toimitetaan ilman mastoa. Voit tilata nämä meiltä erikseen. Katso lipputangon puut/Fairybell -tuotekategoriasivu.
  • Täyttävätkö tuotteesi paloturvallisuusvaatimukset?
    • Joulutuotteemme täyttävät Euroopan ja Hollannin paloturvallisuusvaatimukset. NEN EN 71-2, NEN EN 60-65, NEN EN 60-66.
  • Onko mahdollista saada paloturvallisuustodistus PDF -muodossa?
    • Kun olet tehnyt tilauksesi, voit lähettää sähköpostiviestin osoitteeseen info@royalchristmas.nl ja pyytää paloturvallisuustodistuksen PDF -muodossa . Kerro laskusi numero ja asiakastiedot selkeästi, jotta voimme nähdä, mitkä tuotteet olet tilannut, ja voimme lähettää sinulle oikean todistuksen.
  • Voinko korvata rikkoutuneen valon keinotekoisessa joulukuusessa?
    • (Älykäs) LED -valaistus/ (Älykäs) LED -lamppua ei voi vaihtaa. Valot on kiinnitetty siihen, eivätkä ne ole vaihdettavissa.
  • Jos yksi valo katkeaa, sammuvatko kaikki valot?
    • Ei, muut valot pysyvät päällä. Vasta kun irrotat lampun pidikkeestä, liitäntä katkeaa ja koko johto sammuu.
  • Voinko helposti korvata puun rikkoutuneen valon LED -valaistuksella?
    • Ei, (älykästä) LED -valoa/ (älykästä) LED -valoa ei voi vaihtaa.
  • LED on energiatehokas ja 1 x keinotekoinen joulukuusi maksaa 1-2 euroa kausi.

 

Toisen mahdollisuuden tuotteet

    • Showroom -malleja on joskus tarjolla verkkokaupassamme.

Tietoja kuninkaallisesta joulusta

 

    • Kuka on kuninkaallinen joulu?
    • Kuninkaallinen joulu on tuotemerkki Group Veldpape -tuotteille (kuten keinotekoisille joulukuusille, seppeleille ja seppeleille). Royal Christmas valmistaa joulutavarat Kiinassa tuotenimellä Royal Christmas. Joulutavaraa myydään maailmanlaajuisesti noin 88 maassa. Voit ostaa Royal Christmas Christmas -tuotteita puutarhakeskuksista, rautakaupoista ja joulukaupoista, ja vuodesta 2001 lähtien voit ostaa niitä myös suoraan meiltä verkkokaupasta: www.keinotekoiset-joulukuuset.fi

 

  • Verkkokauppamme ja kuninkaallinen joulu yritysmarkkinoille

    • Käy joulukaupassa
    • Mitkä ovat joulukaupan aukioloajat?
    • Mikä on joulukaupan osoite?
    • Voinko tarkastella kaikkia joulukaupan tuotteita?
    • Voitko ostaa keinotekoisen joulukuusen joulukaupasta ja ottaa sen mukaasi?
    • Showroom Winschoten - vieraile ajanvarauksella
    • Kuninkaallinen joulu - pyydä luettelo

 

  • Luettelotarjoukset
    • Luettelo julkaistaan ​​vuoden alussa. Tämä luettelo sisältää koko Royal Christmas -kokoelman. Tämä luettelo ei ole yksityisasiakkaalle. Vähintään 3500 € ilman ALV. ALV on ostettava, muuten asiakas ei ole oikeutettu tähän.
  • Liput messuille
    • Jos olet kiinnostunut pääsylipusta Frankfurt am Mainin joulumessuille, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@royalchristmas.nl
  • Mitä Royal Christmas -mallistossa on niin erityistä?
    • Kuninkaallinen joulu on keinotekoisten joulukuusien ja muiden joulutarvikkeiden asiantuntija Euroopassa ja sen ulkopuolella. Keinotekoisten joulukuusien +400 mallia valmistamme itse ja kehitämme Kiinassa tuotenimellä Royal Christmas.
  • Lehdistötiedotteet/ PR
    • Kuninkaallinen joulu tiedotusvälineissä
    • Paras testattu keinotekoinen joulukuusi - Algemeen Dagblad
  • Onko saatavilla lisätietoja?
    • Jos sinulla on kysyttävää ja/tai tietoa, voit aina lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@royalchristmas.nl. Saat vastauksen kysymykseesi samana päivänä. Tai ota meihin yhteyttä puhelimitse ja henkilökunta auttaa sinua mielellään.

 

Joulupalojen neuvoja

    • Neuvoja joulupalloista ja valaistuksesta:
      • Mikrolamput 100 lamppua - Hyvin pienet lamput, josta nimi mikro, ovat perinteinen valaistus, joka on ollut markkinoilla jo vuosia ja joka on tarkoitettu yksinomaan sisäkäyttöön.
      • Ryhmävalaistusvalot - useita eri tyyppejä, kuten 1152 valoa. Johto, jossa on monia mikrovaloja, joka tarjoaa mukavan valonjaon monien valojen kanssa yhdessä. Sopii sisä- ja ulkokäyttöön.
      • Liitin led 100 lamppua - kytkettävä LED -valaistus on energiatehokas, lämpimän näköinen ja voidaan liittää 5 x 100 lamppuun. Sopii sisä- ja ulkokäyttöön.
      • LED -valaistus - Valaistus, joka käyttää edullisia LED -valoja esimerkiksi hehkulamppujen sijasta. Sopii sisä- ja ulkokäyttöön.
      • Curtain / Curtain 1776 on LED -valaistus, joka on suunniteltu erityisesti jättiläispuille ja suurille puille 300 cm, 360 cm ja 450 cm. Valaisimen koko on 2 x 6 metriä ja se voidaan helposti asentaa puuhun. Sopii sisä- ja ulkokäyttöön.
      • Curtain LED 100 -lamppujen kytkettävä LED -valaistus on energiatehokas, lämpimän näköinen ja voidaan liittää 5 x 100 lamppuun. Sopii sisä- ja ulkokäyttöön.
Puun korkeus Neuvoja joulupalloista Neuvoja valaistukseen
120 cm 48 kappaletta = 4 laatikkoa 100 valoa
150 cm 60 kappaletta = 5 laatikkoa 100 valoa
180 cm 72 kappaletta = 6 laatikkoa 200-300 valoa
210 cm 96 kappaletta = 8 laatikkoa 300-400 valoa
240 cm 144 tynkää = 12 teosta 400-500 lamppua
270 cm 216 stukkia = 18 doosjesia 500-700 lamppua
300 cm 288 tynkää = 24 tehtävää 800–1200 lamppua
360 cm 360 stukkia = 30 doosjesia 1000–1500 lamppua
450 cm 432 tynkää = 36 doosjesia 1200–1700 lamppua

Sähkönkulutusta koskevat artikkelit:

Artikla Tehon kulutus
Jättiläinen puu 175 wattia
lämmin LED-näyttö 20 wattia
Esivalaistut lehdet 90 wattia
Guirlandesin lämmin LED-valo
20 Watt
LED -valo 0.02w (70L = 1.4W, 100L = 2W, 200L = 4W)

 

Energielabel warm LED
Neuvoja joulupallot Jättiläinen puu:

Giant Tree PVC Neuvontapallot: Jättiläinen puu PE/PVC Neuvontapallot:
440 cm 510 400 cm 510
440 cm + LED 1176 510 400 cm + LED 1176 510
510 cm 510 500 cm 510
510 cm + LED 1176 510 500 cm + LED 1176 510
580 cm 800 600 cm 800
580 cm + LED 3552 800 600 cm + LED 3552 800
650 cm 800 700 cm 850
650 cm + LED 5328 800 700 cm + LED 5328 850
720 cm 850 800 cm 1000
720 cm + LED 7104 850 800 cm + LED 7104 1000
790 cm 1000    
790 cm + LED 7104 1000    
860 cm 1200    
860 cm + LED 7104 1200    
930 cm 1300    
930 cm + LED 7104 1300    
1000 cm 1500    
1000 cm + LED 8880 1500    
1070 cm 1600    
1070 cm + LED 8880 1600    
1140 cm 1700    
1140 cm + LED 8880 1700    
1210 cm 1800    
1210 cm + LED 10656 1800    

50 miljoonaa keinotekoiset Joulukuuset myyty vuodesta 1936!